Zestawy Plus są bardzo lubiane i chętnie kupowane zarówno przez konsumentów jak i przez menedżerów. Nie ma się czemu dziwić, bo dzięki nim można faktycznie sporo zaoszczędzić lub zarobić. Dlatego jesteśmy przekonani, że zmiany, które nastąpią w Zestawach Plus w czerwcu ucieszą Ciebie tak samo jak nas.

Zestawy Plus na plus

Jak już wiesz, od czerwca nastąpi pewna zmiana w Zestawie Plus. Dotychczas w ramach zestawu otrzymywałeś zawsze 4 butelki ALVEO (do wyboru o smaku winogronowym (Grape), miętowym (Mint) lub ich mix pół na pół), bezpłatny transport oraz dodatkowy produkt lub ich zestaw. To właśnie te dodatkowe „plusy” w postaci transportu i dodatkowego produktu sprawiły, że Zestawy Plus cieszą się taką popularnością.

Do tej pory jedynym „minusem” zestawów była zmieniająca się w każdym miesiącu dostępność produktów, które można był w ramach „plusa” wybrać. Ale to już przechodzi do historii!

Akuna wsłuchując się uważnie w prośby i sugestie swoich klientów oraz partnerów postanowiła pozbyć się tej małej niedogodności. Rozwiązanie okazało się bardzo proste! Zdecydowano bowiem, aby w ramach Zestawu Plus dostępne były już na stałe wszystkie produkty znajdujące się w ofercie firmy. Tak, dobrze czytasz! Od czerwca to Ty decydujesz jakiego „plusa” chcesz zgarnąć. A im tańszy produkt, tym masz go więcej!

Oznacza to, że już za kilka dni zamawiając swój zestaw możesz wybrać co ma się w nim znaleźć. Dodatkowym produktem może być zarówno jeden z płynnych suplement diety, ale też probiotyki AkuPRO (2 opakowania), Lancelot (1 opakowanie), batony AkuBar (1 opakowanie) czy kosmetyki – te w większości otrzymasz w ilości 4 sztuk.

Jedyna sytuacja w jakiej dany produkt może chwilowo zniknąć z oferty w zestawach, to jego niskie stany magazynowe. Ale gdy tylko do Akuny dotrze jego kolejna dostawa, to ponownie będzie on dostępny.

Sięgnij po Plusy!

Jeśli już używasz produktów Akuna i chcesz z nich korzystać zamawiając także Zestawy Plus (zestawy nie są dostępne w sklepie internetowym), to zapoznaj się z informacjami zamieszczonymi na stronie dotyczącej Zestawów Plus lub skontaktuj się z naszym konsultantem, którego dane znajdziesz poniżej.